Eleganckie kryształowe szkło - porcelana - sztućceEleganckie kryształowe szkło - porcelana - sztućce
Waluta: PLN | GBP | EUR
polska wersja strony english version deutsche version
Eleganckie kryształowe szkło - porcelana - sztućce
 

Reklamacje

  • Co zrobić kiedy przesyłka która do nas dotarła jest uszkodzona?

    W przypadku kiedy przesyłka która do nas dotarła jest uszkodzona - posiada widoczne wgniecenia lub rozerwania kartonu - należy otworzyć ją w obecności kuriera. Po odkryciu ewentualnych uszkodzeń zawartości kurier ma obowiązek sporządzić na miejscu "Protokół szkody". Jest to podstawa do złożenia do firmy DPD reklamacji i zwrotu środków za uszkodzenie przesyłki.
  • Jak mogę zgłosić reklamację?

    Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę (lub jest uszkodzony) masz prawo zgłoszenia reklamacji. Można to zrobić mailowo na adres sklep@ajmara.pl lub telefonicznie pod numerem 600624630.
    Należy podać:
    - numer zamówienia w którym znajdował się wadliwy produkt,
    - dołączyć zdjęcie na którym będzie widoczna wada produktu,
    - krótki opis.
  • W jakim terminie zostanie rozpatrzona reklamacja?

    Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji.
Ajmara.pl © 2011-2022 | All rights reserved | Eleganckie kryształowe szkło - porcelana - sztućce | Projekt: fdgstudio.net